Gått upp 1,5kg

Sitter och klurar lite på vad min kära mor kan tänkas behöva. Hon fyller nämligen år på Onsdag och det är väldigt svårt att hitta på något som hon inte har, haha! Nu har vi nog kommit på något iallafall, som tur är! Någonting hon INTE har och antagligen behöver hon det vi klurar på att köpa också.

Idag har jag torkat golvet i köket och vardagsrummet, det behövdes verkligen. Speciellt i köket kan jag snällt berätta. Usch så lortigt det kan bli!

Imorgon ska jag till skolan för att ha en genomgång av kristendomen. Jag ska dock till min lärare ungefär en timme innan den långa lektionen börjar. Vi ska prata lite om hur jag ska lägga upp allt eftersom jag bara ska plugga fram tills 11e april. Shit, hur ska jag hinna? Jag har "tagit bort" en kurs men jag är så jäkla lat så det blir nog väldigt stressigt ändå, haha. Skärpning Kaisa!
 
Graviditetssnack
När jag blev gravid denna gång så hade jag 10kg kvar till det jag vägde innan jag blev gravid med Elvis. Jag gick ju upp 23 kg med honom och de sista satt kvar på mig som blodiglar, antagligen pga för mycket skräpmat. Oron över att behöva gå upp 23kg igen med dessa 10kg kvar snurrade såklart runt i min skalle i början av denna graviditet. Som tur var gick jag istället ned 5,5 kg och har nu gått upp så jag väger 1,5 kg mer än vad jag gjorde i höstas då jag fick ett plus på graviditetstestet! Så jag har ju inte behövt gå upp så mycket ännu och förhoppningsvis blir det inte mycket mer heller eftersom det bara är cirka fem och en halv vecka kvar tills bäbisen blir vräkt.

Känns faktiskt bra att inte gå upp så jäkla mycket eftersom jag hade mycket fett på kroppen redan, haha!
Hm, vad svamligt det blev?

Jag ska iallafall till barnmorskan på torsdag. Den dagen ska Elvis vara påskkärring hos dagmamman, haha! Sötnosen. Måste försöka lyckas få en bild på honom då när jag hämtar honom.



Nu ska jag försöka få religionsarbetet gjort och sedan blir det sussa i tid. Vi kliver nog upp när David gör det för jag ska lämna Elvis hos dagmamman innan jag åker med bussen halv nio.


Godnatt och ursäkta detta tråkiga inlägg!


95949-2732

Kommentarer
Postat av: kristin

Oj vad fort tiden går! Hoppas allt går bra vid förlossningen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback