Elvis busade på toaletten idag

Godkväll gott folk!
Idag fick jag det lite städat iallafall och jag sov faktiskt ingen middag, det ni! Gjorde en korvgryta till middag och den blev faktiskt bra. Den bestod av Potatis, morötter, lök, paprika, buljong, vatten, peppar och salt. Och falukorv förstås, det får jag inte glömma! Det räckte finfint för att det skulle mätta våra magar. Jag hade dock tänkt ha lite mer ingredienser men eftersom Davids mage skrek efter mat så fort han kom innanför dörren så fick det duga med det!

Elvis busade på toaletten idag, första gången på ett tag faktiskt. Här är lite bilder från det!



Imorse när jag traskade iväg med Elvis till dagmamman så var det helt underbart ute. Solen sken och det var så skönt att vara utomhus. Riktigt bra start på dagen.




Lite blandade bilder. På någon av bilderna har han en sko på sig och det har han för att han tagit på sig den själv, haha! Och på en annan så försöker han ta på sig den andra skon.




Elvis somnade i sin säng ikväll, inga problem alls. Så vi kan ju hoppas på att det bara var en period och att det går lika bra i fortsättningen. Vore ju trist om han började vägra sin säng nu efter att ha somnat så lätt i den själv sedan han var nyfödd. Han har ju inte velat somna där på kvällen sedan David kom hem för två veckor sedan så kan ju ha något med det att göra också. Men förhoppningsvis är han sig själv igen nu! Gofisen!

David gick precis upp och la sig i sängen för att titta på tv där istället innan han somnar och jag ska nog göra så jag också. Ska ju upp tidigt jag också. Elvis ska till dagmamman klockan åtta och jag ska hoppa på bussen halvnio eftersom jag ska på "inför högskoleprovet" klockan ett.  Elvis lär ju ska råka vakna av att David kliver upp och det är ju bra eftersom vi då kommer upp i tid!

Jag har säkerligen glömt något som jag tänkt skriva men det får vänta tills imorgon isåfall, haha!

Sov gott och dröm om något bra!



Kommentarer
Postat av: M

Gud vilka härliga bilder ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback