Blottare?


Sötisbilder!

Här sitter jag och blottar magen. Jag småkikar lite på när bäbisen sparkar och det känns verkligen att det blir trängre och trängre för bäbisen där inne nu. Det är inte samma slags rörelser som förut utan det känns verkligen trångt. Mysigt att låta händerna vila på den guppande magen.

Mina ögonlock stannar ibland stängda mycket längre än vad de ska göra och det kan vara för att jag är så otroligt trött ikväll. Jag förutspår att jag lägger mig tidigt ikväll om lillen i magen lugnar ned sig liiiiite. Brukar dock lugna ned sig när jag ska sova nu för tiden, som tur är!

Ikväll var vi till Flugbo för att äta middag med Moa och Marcus (Davids syster och hennes pojkvän). Spaghetti med köttfärssås blev vi serverade och det var riktigt gott! Jag tror att David fick med sig tre matlådor hem också, haha! Elvis somnade i bilen på vägen hem och sov så sött vidare när vi bar in honom och bytte blöja, skönt. Oftast gör han ju det men om han skulle råka vakna och har sovit i 10-15 minuter så är det kört med att få honom att somna om.

Jag har faktiskt lite chips kvar i en påse som ligger i köket och om jag orkar lyfta på mitt söta arsel så kanske det slinker ned lite sådant. Frågan är ju om jag ska orka... Jo, så får det bli! Sourcream and peppar, riktigt goda!


95949-2808
Denna lilla busunge gör våra dagar.. Snart har du ett syskon att busa med och jag förutspår att ni springer åt olika håll om lite mer än ett år och då jäklar får mamma motion!


Kommentarer
Postat av: Lina

Guud vad söt han är Elvis :D

Postat av: eva sturesson

vilken fin bild det var har du tagit den nu?

2008-03-29 @ 22:49:53
URL: http://evasturesson.blogg.se
Postat av: Fnyz/hanna

underbar bild på elvis. vad långt hår han har :-) kram

2008-03-29 @ 23:35:18
URL: http://fnyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback