Blackout?

Elvis är lagd och tvättmaskinen har precis fått en däng av lortkläder att jobba med. David kommer nog hem från träningen alldeles strax han också.

Elvis och jag hade en riktig hemmadag idag
och trots det gjorde vi ingen nytta alls. Jag kände mer för att sitta och umgås med honom istället, även om han är duktig på att leka själv. Att sova middag när han gör det är också ett måste, gäller att passa på nu innan bäbisen kommer och det är ju hur skönt som helst att sova på dagen.

Imorgon ska Elvis iväg till dagmamman och jag måste ta tag i pluggningen.


Förresten, är det bara jag som ibland kan få lite blackouter? När jag tittar på tv och det blir reklam så kan jag ibland sitta under hela reklamen och försöka komma på vad tusan det var jag tittade på, haha. Jag brukar inte vilja kolla upp vad det är heller utan jag sitter där och hoppas på att komma på det innan det börjar igen, haha! Någon mer?


Nu ska jag koppla ihop kameran med datorn för att se om jag har någon bild att lägga ut. Det har varit lite dåligt med fotograferande på slutet tror jag. Någon bild på Elvis finns det nog!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har jag fixat lite då...men det blev ju bara mest tråkigt. liksom...hur och vart lägger man in nån bild eller så där du har elvis tex?

Postat av: Gitsie

Precis sån är jag också...jag kan också gå från ett rum till ett annat för att hämta något och när jag kommer till rummet så blir jag stående mitt på golvet som ett fån...då har jag glömt vad jag skulle in dit och göra.

Men både jag och min omgivning är vana vid det här laget, jag är sanslöst tankspridd.

2008-03-28 @ 07:45:01
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback