Järvzoo

Godkväll gott folk!
Vilken värme vädret bjöd på idag, eller hur?

Vid kvart i tio imorse befann vi oss vid ingången till Järvzoo och var redo att svettas bland djuren. Det blev en riktigt trevlig dag trots värmen och det var ju en roligt för Elvis också. Ella sov från att vi åkte dit, vid nio, tills vi kom till Bollnäs vid kvart över två så jag slapp stanna upp mitt i skogen för att slänga fram tuttarna, skönt.

David och jag slogs väl inte direkt om kameran men David var bra duktig på att råka springa iväg och fotografera djuret längre bort, från en annan vinkel, vilket gjorde att jag bara hann ta en enda bild på t.ex vargarna. Det var dock svårt att få till någon riktigt bra bild på vargarna eftersom de var så långt upp i skogen men med teleobjektivet kom vi lite närmre iallafall. Några bilder blev det!

Kanonbra dag i ett kanonbra väder, kan det bli bättre? Det var i och för sig väldigt svettigt!


Nu snodde bilderna all tid vid datorn eftersom det tar lite tid att lägga in allihopa men jag får skriva mer imorgon!



Elvis tyckte att det var riktigt skoj, syns det? Haha.. Han var lite förbannad för att vi satte honom i vagnen igen efter lunch-pausen.




Några bilder som jag tog:




Några som David tog:




Bilder på oss:

Kommentarer
Postat av: Lina

Mysigt de ser ut. Men är de inte tungt och dra en sån stor vagn?

Postat av: Milla

Vilken underbar bild på björnen. Ser ut som en sån där pose barn brukar få göra hos fotografen.

2008-06-02 @ 10:06:25
Postat av: Linda

Härliga bilder!! Speciellt på de två sista med ugglorna där :)

2008-06-02 @ 10:07:56
URL: http://lindacharlottandersson.blogg.se/
Postat av: catta

Ja d va verkligen en kanonfin dag!!!! Å vilka fina kort ni lyckades knäppa, synd att dem flesta djuren va såå trötta å slöa..

2008-06-02 @ 20:05:29
URL: http://catttaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback