Ella...Ellla.... Ella...

Morsning!
Barnen sover middag och jag tror minsann att David råkade ut för John Blund han också. Han gick upp med Elvis tidigare och kom aldrig ned igen så jag gick upp för att se vad han gjorde. Vi har en gästsäng i Elvis rum och där hittade jag honom sovandes. Vi får se när dessa tre sömntutor vaknar.

Vi ska iväg till Davids föräldrar en sväng innan vi ska till Bollnäs för att springa in till apoteket en snabbis. Kanske hälsar vi på mina föräldrar om de är hemma?

Elvis vaknade inatt och ville komma in till oss. Alldeles varm var han så jag gissar på att han hade ganska hög feber (han är bara lite varm idag och har 38,2) och han var så himla gosig. Han låg och sjöng en sväng, det lät ungefär så här;
- Ella...Ellla.... Ella... lalalalalalalala......Ella Ella.

och så avslutade han med ett "hurra!!" som han brukar göra. Han lyfter på ena armen och ropar så, ibland klappar han händerna efter det också. Undrar var han har lärt sig det? Kanske gör de så efter att de sjungit, hos dagmamman?

Elvis låg iallafall och kramade mig tills han somnade. Jag fick absolut inte flytta på mig så jag antar att han frös lite av febern och var lite allmänt gossjuk?

Nu vaknade lillskruttan så jag ska springa till henne innan hon väcker pojkarna.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback