Varning - Gnällspik!

Att det ska vara så svårt att klara av att slänga av sig kläderna och visa sig i bikini. Ångest..jag vill också bada.
Jag klarar bara inte av det. Det spelar ingen roll att folk berättar för mig att ingen bryr sig om mitt fett hänger och dallrar...JAG bryr mig och får ångest bara jag råkar se mig i spegeln.

Vi skulle gå och bada precis. Jag bestämde mig för att återigen testa bikinin, kanske ser det bättre ut idag? Icke.. och här sitter jag med dåligt humör och är lite osams med David. "Det är ju bara att bada.." Yeah right. Kom tillbaka när du ser ut som mig.

Nu försöker han dock komma på lösningar men inget hjälper och är jag svarar bara surt eftersom mitt humör är på botten och kravlar.

Stegräknaren kom idag iallafall.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ett till tips :) Gå runt i bikinin hemma där du kan vara själv, eller i alla fall inte med främmande människor. Jag hade jätteproblem att visa mig i bikini för något år sedan, jag vägrade! Men jag hade den på mig hemma och i stugan där jag var själv och tillslut kunde jag acceptera det på ett bättre sätt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback