toalettdykare

Inatt när jag skulle kissa lite innan det blev dags för sängen så fick jag dyka ned med handen i toaletten innan för att ta upp grejer. Elvis nya favoritsyssla är nämligen att slänga saker i toaletten och det är ju inte så himla mysigt! Jag måste komma ihåg att stänga toadörren. Det dumma är dock att det blir svinkallt där inne om dörren är stängd hela tiden och då blir ju toasitsen ett ställe man inte vill sätta sig ned på, fya..

Vi har precis ätit frukost och ska väl försöka hitta på något fram lunchdags. Jag tänkte att vi skulle göra en gemensam middagssovning då efter att vi käkat lunch.

Imorgonkväll kommer David hem! Han sa att han skulle vara hemma fram tills torsdag men jag hoppas på att han blir hemma någon dag till.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback