Söndag morgon

God morgon! Idag vaknade vi tidigt för en gångs skull! De senaste veckorna har vi klivit upp vid tio-tiden varje dag men idag vaknade Elvis halvåtta och efter lite mys fram tills klockan åtta bestämde vi oss för att kliva upp och göra i ordning frukost. Frukosten kändes lite somrig på något vis. Jordgubbskräm med mjölk och varsin macka till det, mums! Elvis gillade det starkt!

Nu sitter han bredvid mig i soffan och tittar på Scooby-doo. Om en stund tänkte jag att det är dags att fixa bort mitt feta hår och se till så att jag luktar anständigt igen. Alltså ska jag ge duschen en omgång!

Elvis får roa sig i matstolen som jag ställer in i badrummet medan jag duschar eftersom jag inte har någon lust att vänta tills han sover middag. Tänk om det skulle dyka upp någon och jag stinker som jag gör nu, usch!

Det snöar, fasen! Folk halshugger mig om jag skulle gå ut och skotta (pga att jag är gravid) så jag hoppas att det inte snöar hela dagen. Jag vill inte att någon ska behöva komma hit och hjälpa mig med det.

Jag pratade med David en sväng nu på morgonen och han berättade att de nog åker hemåt den 18e Januari. Alltså inte nu på fredag men nästa. Då har de varit borta i två veckor så jag hoppas att det blir senast då iallafall.

95949-2182
Kiss, kiss, kiss... kommer det något kiss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback