Happy birthday

Fy! Jag insåg precis att jag faktiskt fyller år snart. Inte nu på lördag men nästa, jag vägrar. Får jag det? Ångesten är redan här och jag vill verkligen inte fylla år. David kommer inte att vara hemma i år heller. Det hade ju hjälpt lite om han var hemma iallafall men jag hade nog inte viljat fylla år ändå. Jag gillar inte att vara i centrum sådär och jag tycker att det är skitjobbigt att öppna presenter inför folk. Rädda mig någon! Jätteroligt att träffa släkt och vänner men inte när det gäller att fylla år, hualigen.

Idag var vi till Bollnäs en sväng igen. Lite ärenden som att köpa pellets, sovrumsgardiner (stång också) och plåt till bilen fixades. Det dumma när det gäller gardinerna var väl att det inte var gardinER utan det var bara till ena sidan av fönstret, lyckat! Så nu måste vi åka iväg och köpa imorgon igen. Dyrt var det också för att bara vara till ena sidan av fönstret.

Hämtade sänggavel hos mina föräldrar som vi bytt till. Vår sänggavel är 140cm hög som högst och vi har varit tvungna att ha sängen framför fönstret eftersom den inte gick att ha på något annat vis, vi har ju snetak. Mina föräldrar har en liknande säng men den är bara 108cm hög så den passade fint vid snetaket. Så nu har vi flyttat om lite i sovrummet! Utifrån såg det riktigt hemskt ut med en "galler"-säng som stack upp över halva fönstret.

Snart, snart, snart... Blir det bilder på husets insida. Och imorgon tänkte jag försöka fota första magbilden, wooho. Randiga magen skall blottas än en gång!

Kommentarer
Postat av: fredrika

åh en person som hatar att öppna presenter när det är massa folk. Jag också! finns nästan inget värre.. man liksom skäms på nå vis.. haha! speciellt de gånger man får en present man inte vill ha.. eller hur? ;)

2008-01-24 @ 16:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback