Två sovande herrar

image2544
Hänger du med i svängarna?


Idag blev det en tur till söderhamn för att hämta ut Davids nya arbetskläder. Kläderna var riktigt godkända av David och de verkade vara sköna. Vi åt lunch när vi var där också och det blev kebabtallrik för oss båda. Det trista var väl att kebaben var stekt. En snabbis in på barnenshus för att kolla in två syskonvagnar hann vi också med innan vi for hemåt igen.

På eftermiddagen hämtade Elin (som är hemma i Hällbo) upp mig och vi begav oss till Bollnäs. Jag, Elin och Amanda skulle hälsa på Hanna som far iväg till Italien, för att jobba ett tag, på onsdag. Trevligt att träffa er tjejer!

När jag kom hem vid halvsju så var det ovanligt tyst i huset och jag smög in i vardagsrummet för att se vad som var på gång. Vad hittar jag där? Jo två sovande herrar i soffan! Jisses. Jag blev lite putt på David som låtit Elvis sova så sent och jag kan ju berätta att Elvis fortfarande är vaken...... Han är jättetrött men vägrar att sitta stilla för han kan ju faktiskt råka somna. David gick precis upp och la sig i vår säng med honom istället och jag ska strax göra dem sällskap.


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback