Tack!

Grattis grattis till mig själv!
Tack för gratulationer förresten!
Dagen har varit jättebra och väldigt fina presenter, ett stort tack till alla! Jag är i bollnäs just nu och sitter vid min kära mors dator så jag lägger in bilder på bloggen imorgon istället. Då blir det även bilder från morgondagen, då vi ska fira Anki (syster) i efterskott och Julia i förskott. De är ju i Thailand när Julia fyller år så då får vi fira henne imorgon istället.

Elvis somnade nyss så det blev sent för honom ikväll men förhoppningsvis sover han längre imorgon också, nice! Han tokgillade att det var full fart i huset idag, goungen.

Det blir nog en tidig kväll för mig ikväll. Mer detaljer om dagen kanske kommer imorgonkväll för jag lär ju ska låta fingrarna göra lite jobb på tangentbordet då med, tillsammans med bilderna.

Sussa sött, natti!

Kommentarer
Postat av: Catta i hällbo

Grattis på din födelsedag! Hoppas att allt e bra me er! Julia sa i går att hon hade lekt m elvis hos Anneli!

2008-02-02 @ 22:04:51
Postat av: Fnyz/Hanna

grattis igen :-D nu på rätt dag å inte i förskott :-D

kramar

Postat av: Camilla

Grattis :)

2008-02-02 @ 23:12:42
Postat av: elin

Grattis på födelsedagen. Kram

2008-02-02 @ 23:34:20
URL: http://www.pylle-pylle.blogg.se
Postat av: Sara

Grattis! :)

2008-02-03 @ 00:29:45
URL: http://sarablabar.blogg.se
Postat av: Fredrika

Hoppsan hejsan! shit jag har missat din födelsedag :) Grattis i efterskott! Kraam!

2008-02-05 @ 14:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback