städlust + städmåstet

Elvis sussar sött i sin lilla säng och jag är, läs och häpna, på städhumör! Det är inte ofta som städlusten och städmåstet träffar på varandra samtidigt, lyx! Så jag håller på att försöka få undan lite skit som ligger framme och dräller. Rummet mellan köket och vardagsrummet har vi massor med grejer som inte ens ska vara där. En tvmöbel som vi hade innan vi köpte stor-tvn av mina föräldrar, en kartong med foton och en med prydnadssaker. Rensning överallt med andra ord!

Imorgon fyller jag 21 år och det ska väl firas med smörgåstårta. Har det redan gått ett år sedan jag fyllde sist? Jisses.. Snart är väl Elvis 15 år med skäggstubb och umgås med sin moped?

Nu ska jag försöka fortsätta så att det blir någonting gjort innan städhumöret sakta slinker undan!

Ha en trevlig kväll!

En städbild på Elvis passar väl bra i detta inlägg? Hos sin mormor och morfar.
image2290

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

oj GRATTIS vad det är nära mellan er systrars födelsedagar alla tre :-D täntke at de var bäst å säga grattis nu på engång när jag läste för imorrn är jag säkert så glömsk :-O

kramar

Postat av: Trogen och road läsare!

Grattis på Födelsedagen!

2008-02-02 @ 08:28:39
Postat av: Helen

Grattis Grattis. Börjar känna mig nojig jag med över att tiden bara rinner iväg. Man börjar bli gammal så fort. :(

2008-02-02 @ 11:58:03
URL: http://helenm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback