Pics

♦Utomhus i Flugbo♦




♦Inomhus i Flugbo♦




En bild som Moa tog på mig




♦Utanför hemköp i Bollnäs♦
95949-2419


♦ I fågelholken♦


Två bilder som mamma tog.




Dagen har bestått av lunch i Flugbo (hos Davids föräldrar) och middag i fågelholken (hos mina föräldrar). En riktigt trevlig dag med andra ord! Hinner tyvärr inte skriva mer än så. David gick upp till sovrummet precis för att titta på tv en stund där innan han ska sova, han åker ju imorgon. Jag tänkte att jag ska göra honom sällskap nu när jag fått in lite bilder. Nu upptäckte jag dock att han sitter vid datorn uppe eftersom han är inloggad på msn men han är väl påväg till sängen iallafall, haha!

Han försökte laga en grej som inte fungerar på den gamla bärbara datorn men det gick inge bra alls. Rackarns! Annars hade det varit bra för då kunde vi prata över nätet på kvällarna så slipper telefonräkningen ta alla våra pengar i månadens slut. Då hade jag kunnat skicka nya bilder på Elvis hela tiden också.

Nog om detta! Jag får återkomma imorgon istället. Jag ska förresten till barnmorskan imorgon eftermiddag, eller ja, är väl mer kväll vid kvart i sex?

God natt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättesöta bilder på Elvis när han diskar! Och bilden på dig och Elvis blev också jättebra! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback