Ni får inte veta!

På måndag är det ett och ett halvt år sedan vår Elvis kom till oss.
Tiden går fort när man har roligt, det är väl så det sägs? Den kutar ju förbi oss! Har det verkligen redan gått så lång tid? Och snart är nästa lilla mirakel här.

 Den 3/9 - 2006 klockan 21,52 blev han förlöst med akutsnitt och hans lillasyster/lillebror blir förlöst med planerat kejsarsnitt någongång i slutet av april. Datumet får jag reda på om ungefär fyra veckor tror jag men det kommer vi att hålla för oss själva förutom till de som behöver veta. Alltså barnvakt till Elvis osv! Så för er blir det precis som vanligt, haha! Alltså en "överraskning" eller vad man säger/skriver.

95949-2568
Idag blev det till att åka till Bollnäs en sväng för att handla hem lite Pellets och sedan till Davids träning en sväng. Han skulle dock inte träna eftersom han är förkyld men vi tittade förbi en sväng där.

Elvis kan säga sitt namn nu iallafall. Det låter så himla sött! Han säger det på sitt eget vis men man hör att han menar och försöker säga Elvis. "Ellis" tror jag det är han säger. Och Anneli som dagmamman heter kan han också säga. Även där i en liten egen version - Anli!






Räkningarna är betalda ikväll och det känns riktigt bra att det är överstökat - lika trist varje månad!


Vi åt förresten våfflor idag och det var inte igår!
Det måste vi göra oftare för Elvis tackar absolut inte nej till det. Inte David heller, haha!


David gick precis upp för att möta John Blund och jag tänkte nog göra det jag också. Tänkte att jag skulle komma på något intressant att skriva i inlägget men det gick lika bra som vanligt.

Jag kan ju berätta att vi verkligen måste tvätta imorgon iallafall. Lorttvätten bara längtar efter en maskin att kramas i och varje gång jag öppnar dörren till källaren så påminner den mig om att det faktiskt inte ska vara en hög i trappan där. Jag skyller på David! Det var han som började lägga dit tvätt när han kom hem från Norge och sedan tyckte jag att det passade fint med lite fler ovanpå, haha!


Sov gott och dröm om något bra!

Kommentarer
Postat av: eva sturesson

då kanske jag får veta iallafall eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback