Kärlek, sjukdom, död, barn

Idag har jag och David varit tillsammans i fyra år. Visst kan det vara trist att det är just på alla hjärtans dag men nu är så fallet. Huvudsaken är ju att vi fortfarande håller ihop och älskar varandra! Tyvärr får vi fira denna dag på varsit håll men det tar vi igen när du kommer hem honey! Tänk vad mycket som hänt under dessa år. Kärlek, sjukdom, död, barn.. Ja det mesta! Otroligt glad över att jag har dig här! Hörs på telefonen får jag väl skriva.

Jag älskar dig!

95949-269
Jag och David 04!


Kommentarer
Postat av: helen

Grattis på 4-årsdagen.
Förstår att lyckan är total nu när david ska börja jobba i arbrå och kommer hem varje eftermiddag. Gud vad jag saknar att spendera vardagskvällarna med JK.. :(

Postat av: Moa

Grattis! =)

2008-02-14 @ 16:26:45
URL: http://ebajs.blogg.se
Postat av: eva sturesson

Grattis på fyraårsdagen från oss i fågelholken

2008-02-14 @ 19:33:05
Postat av: Camilla

Grattis ;)

2008-02-14 @ 20:17:25
URL: http://www.annacamilla.blogg.se
Postat av: Tina

Grattis!! =)

2008-02-14 @ 20:56:38
Postat av: Jessicas mamma

Inte tycker då jag att du ska känna att det är trist att ni har er årsdag just på Alla Hjärtans Dag! Ni får fira dubbelt upp! Skitbra blogg du har lilla Kajsa! Mamma Eva får väl förklara för dig vem jag är....

2008-02-15 @ 18:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback