jag glömde helt och hållet

95949-2539

Godkväll och trevlig söndag på er gott folk!
Vilket väder vi har! Varmt, blaskigt, blåsigt och ibland soligt! Den bästa kombinationen är nog Varmt och soligt om jag får säga/skriva mitt! Bara isen och snön kunde försvinna helt och hållet så vore allt toppen!

Tack för kommentarerna på inlägget innan detta! Härligt att ni gillar massa bilder och jag kommer absolut att fortsätta med att lägga in bilder!

Idag insåg jag varför det gick så dåligt för mig på provet i språkhistoria. Jag kunde ju inte svara på hälften av frågorna på provet men jag fick godkänt som tur var iallafall, precis på gränsen. Riktigt besviken på mig själv har jag varit. Jag letade i en pappershög idag och vad fick jag syn på där? Jo ett häfte om språkhistoria som min svenskalärare skickade till mig  som jag skulle läsa igenom inför provet. RACKARNS, jag glömde helt och hållet bort det där häftet. Så jag insåg varför jag knappt förstod vad hon menade med vissa frågor. Halva provet var frågor som jag nog hade kunnat om jag bara läst det där. Hur kunde jag glömma bort att hon skickat den?

Jag råkade lyckas med en mindre bra sak idag också. Jag öppnade badrumsskåpet och POFF så ramlade Davids After Shave-flaska ut och det är en riktigt hård flaska. Den ramlade rakt ned i handfatet och jag tänkte för mig själv att det var en jäkla tur att handfatet inte sprack. Yeah right! Efter en lite närmare koll så såg jag att det hade spruckit och var ett litet hål där till och med. Attans..

Besök har vi haft idag också. Davids kusin Jenny var här och hälsade på. Riktigt trevligt att träffa henne! Mina föräldrar kom hit när hon var här också. De hade med sig en spark som de haft sedan jag var liten som Elvis kan använda. Ett handfat hade de med sig också eftersom de nyligen gjort om sitt badrum och hade deras gamla i garaget. David ska kolla om den passar, kan ju hoppas!

Vi var ut en sväng här på gården på förmiddagen också men det var så blåsigt. Elvis ville gå där det var som mest blankis och det kan ju gå väldigt illa om han ramlar och slår sig då så vi gick in igen efter en stund.


Elvis har inte varit sig själv alls idag. Gråtit och varit kinkig. Men när han inte grät eller var kinkig så var han på supergoshumör istället och kramades på som bara den. Det började med att han var helt förstörd när han vaknade efter middagssovningen och bara grät. Ville absolut inte ha någon yoghurt som han älskar och vätska var inget han ville få i sig. Tokvägrade att lägga sig ikväll också, det som inte brukar vara några problem annars. Vid tjugo i nio slocknade han dock i soffan.







Elvis slocknade i soffan ikväll

Kommentarer
Postat av: Moa

Härliga bilder =)

Postat av: Caroline

Vilket otroligt vackert foto på Elvis ( det svart vita)

2008-02-25 @ 21:47:10
URL: http://carolanje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback