Godmorgon!

Jag lovade att återkomma senare igårkväll och tro mig! - Jag försökte! Gick inte att logga in på bloggen alls när jag skulle till att skriva en snabbt inlägg.

Jag fick faktiskt någonting gjort igår när det gäller pluggandet och det kändes bra. Om 45 minuter ska traska iväg med Elvis till dagmamman och sedan blir det förhoppningsvis pluggning fram tills han ska hämtas.

Jag har fortfarande den där känslan om att jag ska bli sjuk. Känslan ligger i halsen och det känns som om jag ska bli världens hesaste människa vilken minut som helst, torr på något vis. Jag vill verkligen inte vara sjuk i helgen när David är hemma.

Oj, nu måste jag göra oss klara.

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

du kan ju passa på å smitta ner han ltie så han måste va hemma :-o nä skoja bara :-p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback