FASEN!


Vad tusan! Strax innan Elvis skulle åka iväg till västansjö skola för att umgås med alla dagbarnen så fick jag syn på tre rådjur här utanför. Jag stod i köksfönstret och kastade mig in i vardagsrummet till kameraväskan  för att byta objektiv till teleobjektivet och det gick jäkligt snabbt kan jag berätta, Elvis måste ha undrat vad jag höll på med. Snabbt ut och försökte få till en bild. Jag brukar köra med autofokus men nu ville kameran inte ställa skärpan och jag undrade varför i helsike den inte gjorde det. Ganska snart insåg jag att David hade objektivet sist och han brukar köra på manuell fokus så jag bytte snabbt och skulle fotografera men då kom dagmamman precis för att hämta Elvis och då sprang de iväg. Fick en suddig springbild iallafall, haha! Helt misslyckat men jag tycker att den är lite mysigt ändå så jag delar med mig av suddet här på bloggen, snällt va?

Jag ringde David senare och på skoj förbannade jag honom och hans jäkla manuella fokus, haha!

image2330
Lite mysig bild ändå, eller? ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback