en trotsig busunge

Elvis är inne i en riktig trotsperiod på mornarna och jag förstår vad vår barnsköterska menade när hon sa att den första trotsperioden är runt 1,5 år. Elvis tycker att det är riktigt "roligt" att vägra blöja och påklädning på morgonen. Så det blir tvångspåklädning och vi är lite ovänner en stund, haha. Vi är nog lite envisa båda två! Måste dock erkänna att jag är väldigt less just i det ögonblicket. När vi inte ska iväg någonstans gör det ju inget att han inte vill ha blöja på sig men när vi faktiskt ska iväg så vill jag inte att han springer runt nakenfis ute i detta väder, haha!

Han är ändå mitt lilla charmtroll! Att de testar gränser är ju sådant man får räkna med! :)
95949-2500

Kommentarer
Postat av: Catta

Vi bor en bit söder om hällbo! Om du åker mot kilafors en km från där ni bor... På vänster sida alldeles vid vägen! Där bor vi i alla fall!

2008-02-22 @ 18:41:37
Postat av: Lina

Han är ju så söt. Visst är ha lik dig va?

Postat av: Fnyz/Hanna

här har vi en till som trotsar! just det med å klä på sig är verkligen stora grejen just nu även om hon vill gå till dagis eller vill åka till farmor så verkar de itne gå fram att de går snabbare om man slipper springa å¨jaga :-D menmen det går väl över när de är 20år va? då är de väl slut på alla dessa trotsåldrar :-D

2008-02-22 @ 20:17:12
URL: http://fnyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback