en sjukt jäkla bra bild

Jag kunde ha fått en riktigt bra bild på en ekorre som satt så stilla och fint på en gren idag. Hade jag haft teleobjektivet hade jag fått en sjukt jäkla bra bild men det spelade ingen roll att jag inte hade den med mig eftersom det kom en bil just när jag fått upp kameran och skulle fotografera den söta ekorren som satt så stilla där länge. Synd! Jag ogillar starkt när det blir sådär. Att man likom är nära att få en fin bild och på en sekund så försvinner motivet på grund av något störande. Vi bor i och för sig i Hällbo och här har de till och med en skylt där de varnar för ekorrar vid vägen, haha!  Finns många här utanför oss också så jag får väl sätta mig ute någon dag och vänta.

Lunch nu!


Kommentarer
Postat av: Lina

Så typiskt att man aldrig hinner knäppa. Min mammas sambo knäpper mycket kort och i sommras lyckades han fånga björnen i Röste på bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback