2495 bilder

2495 bilder har jag inlagda i bloggen sedan den 31 juli 2006. Jag vet inte hur många bilder andra har men det känns som att det är ganska många bilder iallafall, haha! Och nog är de flesta på Elvis? Jag satt precis och tittade tillbaka på bilder och det känns ganska bra att jag har de bilder som vi är mest nöjd med här på bloggen ifall något skulle hända med de riktiga bilderna. Isåfall får man kopiera från bloggen även om bilderna är rätt små.

Jag ska strax bege mig ut för att hämta Elvis från dagmamman. Eller ja, om 40 minuter! Ska försöka plocka ihop lite här först. Bättre att först ha det fint och Elvis river fram saker när han kommit hem än att det är stökigt och han river fram ännu mera saker, haha!

Kommentarer
Postat av: Sara

Meeer bilder! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback