Lögnare


Isen på sjön.. träden speglades så fint mitt i där.

Fy vilken lögnare man känner sig som ibland. Här plitade jag fint ned att jag skulle uppdatera bättre ikväll, och vad gör jag? Allt annat förutom just det! Det blev lite annat att göra helt enkelt. Vi har fixat ihop smörgåstårtor så det bara är att garnera dem imorgon och jag har städat lite.

Jag var ju så himla dum och bytte 15 minuters massage mot att jag städade själv, haha! Fast det har blivit mest snigelstädning så det blir lite mer att göra imorgon förmiddag också. Det dumma här är väl att det ser stökigt ut även fast man städat som en tok, eller något.

Nu är vi på väg i säng så vi orkar upp. Elvis la sig inte förrän kl 23. David försökte lägga honom flera gången men det gick inge vidare alls, antagligen för att han sov middag i bilen när vi handlade vid tre-fyra. Han somnade tillslut i davids famn framför tvn, det var lugnast så. Ella är ju lite mer lättväckt nu för tiden och det vore ju synd om även hon skulle ha vaknat av hans skrikande, haha!

Sov gott hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback