Får det lov att vara en vals?

Morrnmorrn!
Idag struttar vi iväg till Söderhamn och blir där hela eftermiddagen. Vi ska hämta vörtsatser som vi beställt eftersom David ska brygga öl igen. Jag kan sätta hur mycket som helst på att det blir jag som får kapsylera flaskorna denna gång också, haha! Fast det är ju om två veckor eller något, då ölen ska tappas upp i flaskorna. Ganska drygt men lite roligt var det också. David tappade upp och jag kapsylerade direkt efter men jag hamnade långt efter tillslut, haha! Det blev nog en 80 flaskor som jag satte dit dessa jäkla kapsyler på sist och det lär väl inte bli mindre nu heller.

Vi ska hämta en vals hos Davids jobbarkompis också, fråga mig inte vad det är för jag har ingen aning och har nog inte lyssnat när David förklarat, haha!

Eftersom vörtsatserna ska hämtas mellan fem och sex så passar vi på att kika runt på lite ställen i söderhamn innan. Nya Dollarstore tänkte vi besöka och antagligen springer vi in en sväng på Barnens hus också.

Just nu brummar Elvis runt med en liten motorcykel i handen och Ella sitter i pappas knä. Jag funderar på att hälsa på duschen en sväng och stå där alldeles ensam i riktigt hett vatten, jäkligt skönt!



Kommentarer
Postat av: Linda

Dollar$tore i Söderhamn är riktigt fräscht och stort med för den delen. Blev positivt överraskad när jag klev in där första gången :) Hoppas att ni får en trevlig dag. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback