Mörkbrun

Jag färgade håret mörkbrunt igår. Det var David som fick stå för själva färgningen och det var skönt att slippa göra på sig själv. Det är väldigt ovant just nu men jag vet att jag brukar trivas i mörkt hår så jag tror att jag är nöjd. Men fy vilken beslutsångest jag hade igår. Färga eller inte färga... Men tillslut satt jag där med färg i håret och ingen återvändo.

Jag ska fixa frippan nu och sedan kanske jag beordrar David att ta en bild.

Och jag känner att jag vill ut och fotografera idag. Förhoppningsvis släpar jag med mig kameran ut och tar lite bilder för att sedan slänga in några här?

David har förresten tagit kompledigt idag, rackarns skönt!

Såhär så jag ut innan färgningen(och klippningen) iallafall:


Kommentarer
Postat av: Tess

Jippi! Bilder tycker jag om! :) Jag tror färgen blev jättebra på dig. Ha en mysig helg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback