4 månader




Slänger in några bilder som jag tog idag lite snabbt innan jag nu ska stånka upp för trappan till övervåningen. Vi hade det riktigt trevligt igår och allt hade gått bra med barnen, skönt!

Imorgon ska jag och barnen till Bollnäs för att väga och mäta Ella på barnavårdscentralen. Ella blev ju tusan fyra månader i fredags, jisses. Nu får vi börja ge smakportioner också, kul! Frågan är bara vad vi ska börja med. Om jag minns rätt så var det gröt som Elvis fick först. Ska rådgöra lite med bvc-sköterskan imorgon så får vi se om vi kommer fram till något. Undra om hon är lika matglad som Elvis var/är ? Han har nog aldrig vägrat att äta något!

Ikväll var vi iväg till mina föräldrar. Jag installerade photoshop åt min kära mor och visade henne lite snabbt hur man gör med vissa grejer. Det blir nog roligt för henne att pyssla med det där. Man kan ju göra så mycket! Hon ville kunna skriva på bilderna så nu kan hon det iallafall.


Ska springa upp nu, sov gott hörrni!



Storebror ger lillsyster nappen.
Fast egentligen ville hon nog inte ha den för tummen verkar lämpligare, haha!




Kommentarer
Postat av: M

Grattis till Ella i efterskott, och Elvis i förskott!

Postat av: simone

hej hej! har inte tittat in på länge så jag gjorde de nu, å ojojoj va lik sin far hon är ella!! å elvis dig såklart:) . dom är så himla fina båda två! Ha det bra!

2008-09-05 @ 22:35:06
URL: http://simone20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback