Utforska världen

95949-2934
Sötnosen utforskar allt som går!


Vilka härliga dagar vädret bjuder på! Det är så himla skönt att bo i hus och bara kunna gå ut med Elvis när som helst utan att behöva gå iväg någonstans. Idag var vi ute på eftermiddagen en sväng och sparkade lite boll.

Nu känner jag mig febrig och är torr i halsen. Har dock ingen feber men tempen visade på högre än vad jag brukar ligga på normalt när jag är feberfri så kanske är något på gång? Jag tror att jag känner av feber väldigt tidigt eller vad man säger men oftast brukar det gå över innan det blir något. Hoppas verkligen att jag inte blir tokförkyld med nysningar och hostattacker nu inför snittet, då dör jag ju varje gång jag hostar.

Tänk att bäbisen i magen är som när Elvis föddes, overkligt. Det är ju svårt att förstå att det är en fullgången bäbis som rullar runt där i magen. Inte långt kvar nu tills h*n tar sitt första andetag!

Idag fick jag reda på att de ändrat reglerna för mobiltelefoner på BB i Gävle. Sist vi var där så fick man inte använda mobiltelefonerna men nu så ska det vara ändrat, skönt!

Alldeles strax börjar programmet Barnmorskorna på ettan och det tänker jag vila mina ögon mot en stund.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

I Hudik fick man ha mobilerna på BB, skönt de så slipper man springa ut varje gång man ska ringa. De blir ju en hel del :)
Önskar dig lycka till nu utifall jag inte hinner innan de är dags, eftersom du inte säger vilken dag de blir :P

Postat av: Fnyz/Hanna

åå får man? tänk om man hade fått de förra gången, då hade ju JAG kunna ringt till ltie folk å fotat med kameramobilen å mmsat till folk :-D

kramkmra

2008-04-24 @ 11:55:30
URL: http://fnyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback