Tradition

95949-2914
Jag hittade ett snöre på vår gård och det låg faktiskt såhär, sött!
Var tvungen att ta en bild på det.


I torsdags, den 17e April, skulle jag egentligen ha tagit årets första dopp. Det har blivit lite av en tradition men eftersom jag nu är höggravid så undviker jag att hoppa ned i iskallt vatten, haha! När jag var gravid med Elvis -06 så struntade jag också i traditionen den dagen.

Det började iallafall med att vi hade grillfest hos Davids föräldrar den 17e April -04 när de var utomlands och efter några öl så kände vissa av oss för att bada. Och sedan har det fortsatt så. Det är iofs bara tre gånger av fem som jag badat så det kanske inte räknas som tradition ännu. En sak är jag dock säker på - Hade jag inte varit gravid de två gånger jag skippat så hade jag lätt tagit mig ett iskallt dopp!

Förra året/sommaren blev det bara ett dopp för mig på hela året och det var på "traditionsdagen". Jag kände inte alls för att visa mig i bikini i somras och ja, det gjorde jag inte heller. Tur var väl det!

95949-2915
Förra året!






Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

detär underbart med traditioner och vilken underbar bild! och JA matilda och elvis skulle defionitivt prata mera med fvarandra med tanke på att matilda inte håller tyst en sekund ;-)

men vad gör du på onsdag? vi kanske skulle tvinga oss båda att träffas å umgås? tildan är alltid ledig på onsdagar fast då kanske elvis går hos dagmamman. annars kunde vi träffas å låta ungarna leka. fast de förståss det kan ju vara då du har snitt åxå med tanke på hur hemliga ni är ;-)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback