startat ett krig

Idag var det, som jag tidigare idag skrev, ettårskalas hos Tommie och Greta för deras Loke. Hans kära föräldrar hävdade att vi minsann startat ett krig när Loke öppnat sin present - ett trumset! Haha, Elvis fick ju ett trumset i julklapp av sin morbror så jag vet inte riktigt hur de ska kunna hämnas! Det var iallafall trevligt att träffa dem.

Vi var på Barnens hus i Söderhamn innan och då hittade vi en skruvdragare till Elvis som ser exakt likadan ut som Pappa Davids och märket var samma så den slog vi till på. Nu kan de jobba tillsammans istället för att dela på Davids, haha.

Elvis charmade de flesta vi mötte idag tror jag. Han är ju inte blyg alls utan han hejar på alla han. Och hejjar de tillbaka så är det kört och han slutar aldrig. Hej! Hej! Hej! Hej! Gofisen..
När vi var inne på Åhléns skulle han lämna fram Davids kontokort och klädesplaggen till bäbisen i magen, till kassörskan. Han var riktigt stolt efter det och han sa hejdå till tjejen i kassan hela vägen ut.




Det blev tyvärr ingen "drös" med bilder som jag tidigare idag utlovade men fyra bilder är ju bättre än inga alls, eller hur? Det är nog första gången som jag lagt in bilder från kameran utan att Elvis varit med på en bild... Eller jo! En bild var han med på men den var riktigt suddig..

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Meen, ett helt trumset! Min Magus fick EN trumma, höll på att bli galen!

Tack för hjälpen lilla Kaisa, ska testa senare!

Postat av: Fnyz/Hanna

haha, tildan fick trumset förra året i julklapp :-) av sin farbror å nu har träningen på hans riktiga trummor börjat så den dagen han får barn ska jag nog ge dem trumpet-lektioner eller försöka komma på nått värre :-) men tildan älskar å trumma iaf :-D

finns foton i min blogg på tildan vid stooora trumsetet :-D

kramar

2008-04-14 @ 22:27:59
URL: http://fnyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback