slask och blask

Jag ska alldeles strax bege mig ut i slasket (se föregående inlägg) för att gå till bussen. Lite snabba ärenden på stan och vid kvart över tre tar jag bussen tillbaka igen. Förhoppningsvis är det inte allt för blött ute men om mina misstankar stämmer så lär jag bada i slask.

  • Försäkringskassan - fixa med lite papper eftersom jag vill ta ut föräldrapenning så jag får det redan i april
  • Barnmorskan - Mäta mage och lyssna på hjärtljud.
  • Biblioteket - lämna in försenade böcker (ooops...)

Gofisen, snart storebror!
95949-2848

Kommentarer
Postat av: Elin

Du låter väldigt ångerfull Kaisa över böckerna ;P

Postat av: Malin

Vilka fina bilder du har i din blogg! Verkligen uttrycksfulla (och rolig get!).

2008-04-08 @ 15:58:09
URL: http://bengtssonloranga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback