Sjuklingar

En stund efter inlägget igår hade febern ökat till 38,6 och jag hoppade i säng strax efter att jag svalt en alvedon. Fy vad jag frös! Jag klarade inte av att klä av mig heller så nästa gång jag vaknade svettades jag ihjäl nästan istället. Den är kvar idag och det känns så himla trökigt och typiskt att jag blir sjuk nu. Konstigt att jag blivit så tagen när jag inte har så mycket feber egentligen.

Jag har ingen lust att gå iväg med Elvis till dagmamman när jag mår piss och han är ju fortfarande lite hostig och rosslig så han får stanna hemma och kurera sig med mig idag. Det är ju som dagmamman sa när jag ringde - Bra om vi blir friska innan bäbis kommer!

För ett tag sedan frös jag som tusan och nu efter en alvedon så svettas jag som om jag skulle kört ett hårt jäkla träningspass. Jag måste erkänna att det är jobbigt att bäbisen samtidigt trycker på som tusan nedåt lite då och då.

Jag hoppas att Elvis vill sova middag tidigt idag, det vore nice.


Kommentarer
Postat av: eva sturesson

oh så jobbigt att ha hand om ett barn när du är sjuk själv krya på dig. kram mamma

Postat av: Lotta

Krya på er!! Kram

2008-04-25 @ 10:49:57
URL: http://Liz83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback