Sjukligt trött

Att jag inte är en morgonmänniska har jag nog alltid vetat. Det har nog alla som känner mig nog också alltid vetat eftersom jag sov över varje morgon under högstadiet och gymnasiet, men att jag är så här sjukligt trött har jag inte tänkt på. Så fort jag vaknar så räknar jag ned timmarna till att jag får krypa ned i sängen igen. Oftast "råkar" jag sova middag men idag får jag verkligen inte göra det eftersom jag ska göra klart det sista till skolan idag tänkte jag, det mesta iallafall. Det konstiga är dock att jag aldrig lägger mig i tid på kvällarna men det är nog för att jag behöver varva ned några timmar på kvällarna och ha lite egentid, bara sitta och göra ingenting alls.

Strax innan kl 08 traskar jag iväg till dagmamman med Elvis och sedan är det bara att inse att jag måste få iväg allt. Jag har skjutit upp typ all naturkunskap fram tills nu och det är verkligen inte bra! Har en uppgift kvar på religionen bara men svenskan (b-kursen) måste jag också skicka in två uppgifter till, trots att jag tänker "ta" ett Ig i den kursen. Jag har ju redan godkänt i den kursen sedan innan men hade tänkt att höja det men att göra den kursen på tre månader var ingen höjdare så jag bestämde mig för att strunta i den. Hur motiverad är man då att skicka in arbeten för att man vill ha IG, haha! Jag kan snällt berätta att motivationen är som bortblåst....

Kommentarer
Postat av: eva sturesson

ja jag vet att du är väldigt trött på mornarna. ett tåg kan gå igenom rummet du sover i haha kram mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback