Middag i Flugbo




Idag var det middag i Flugbo (hos Davids föräldrar) och alldeles innan vi skulle bege oss dit så kom davids syskon (tre av dem) hit för att lämna lite grejer till Elvis. Tova och Moa (systrarna) hade köpt ett par pilotbrillor till Elvis, skitsöta! Och Davids föräldrar hade köpt lite sandlåde grejer som de också lämnade här. Elvis var toknöjd! Tack så mycket! Han premiärlekte i sandlådan en sväng innan vi for iväg och åt middag. Just ja, ett par trädgårdshandskar fick han också, haha! De syns på bilderna, lite stora dock!

Middagen var god och umgänget var trevligt! Vi var ute en stund också och Elvis klagade inte på det kan jag ju säga.


Just nu sitter jag och funderar på om jag ska göra om designen här på bloggen. Den jag har nu känns så himla vintrig, jag får allt göra en vårig!



Kommentarer
Postat av: j

Jag håller med i att den känns så himla vintrig
Du kan ju göra en med varma färger.

2008-04-27 @ 07:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback