Matlagning

Skinksteken står i ugnen och jag väntar på att det ska ha gått tillräckligt lång tid för att kunna börja med resten. Vet inte riktigt vad det ska bli till det bara. Strips, snabbt och enkelt, eller hasselbackspotatis som inte heller tar sådan jäkla lång tid egentligen. Det sistnämnda är ju klart godast! Vi får se om jag lyckas bestämma mig. David tyckte strips när jag sa att han fick hjälpa mig med hasselbackspotatisen om vi skulle göra det, haha! Men han vill nog egentligen helst ha H-potatis. Den enda pulversås vi hade hemma var bearnaise och eftersom jag inte orkar göra någon egen så får de allt bli det! Gött ju. Det enda som fattas är nog grönsaker, rackarns!


95949-2509
Detta är skinksteken som jag gjorde förra gången. Hade ju aldrig gjort det innan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack tack..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback