lägga tyngd på sängen


Gofisen vår!


Idag hände det inte speciellt mycket förutom att vi for till Bollnäs på eftermiddagen för att handla. När vi ändå var där så hälsade vi på familjen Sturesson i Fågelholken. Mellan handlingen och fågelholken hann vi även med att  lämna av affischer till familjen Ström som de ska sätta upp i hopp om att någon sett deras försvunna katt. Jag fixade ihop en liten "efterlysning" i photoshop och skrev ut med våran fotoskrivare.

Imorgon blir det att ta bussen in till Bollnäs eftersom jag ska till barnmorskan. Ett besök hos försäkringskassan borde jag hinna med också, innan det är dags att fara hemåt med bussen igen.

Elvis var feberfri både igår och idag så det kändes skönt. Febern var hos Elvis på snabbvisit bara (två dagar) och det var ju tur, kanske hade den flera att hälsa på?


Näe, nu är det dags att lägga lite tyngd på min sida av sängen också!
Sov gott och dröm om något bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback