Jag rår inte för det....

95949-2808Ny vecka och jag är tröttare än ett övertröttat barn. Nästan så! Jag kröp ned under täcket lite väl sent inatt och vi skulle ju upp samtidigt som David imorse, dvs kl 06. Fast David vaknade vid halvsju så lite extra sömn än väntat blev det iallafall! Vid halvtvå stängde jag ögonlocken och slocknade ganska på en gång, tror jag.

Elvis dagmamma hämtade honom för en stund sedan. Hon gör ju det på måndagar då de ska till lokalen i Västansjö med de andra dagmammorna och barnen. Jättesnällt att Elvis får åka med henne!

Alldeles innan hon dök upp så gick Elvis och ropade på hennes hund Nalle men jag tror inte att han fick något vidare till svar, haha! Han bor förhoppningsvis inte här? Isåfall vore det en väldigt tyst och snäll vovve som inte låter överhuvudtaget. "Anli" (Anneli) ropade han och sprang mot dörren när jag berättade att hon var här utanför. Det känns otroligt skönt att Elvis trivs hos dagmamman och aldrig har varit ledsen över att bli lämnad. Annars hade han nog fått vara hemma jämt eftersom jag är väldigt lätt får dåligt samvete och verkligen gräver ned mig i det också. Jag rår inte för det....

Sova, plugga, tvätta & städa.. Here I come!

Kommentarer
Postat av: M

Jag förstår inte.. Hur lyckas du få bilden så där snyggt brevid texten? :S :P Jag har aldrug förstått hur de går till ;)

Postat av: catta

Ja visst har vi bra dagmammor! Man känner ju sig hur trygg som helst med alla 3!

2008-04-14 @ 20:15:29
URL: http://catttaengman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback