Har det kliat i dina fingrar?

image2823






Efter att ha läst ganska många av de bloggar jag dagligen läser så kan jag förstå att det inte bara kliat i mina bloggfingrar dessa dagar då blogg.se försökt fixa och trixa lite? Synd att blogg.se inte lyckades med flytten som de hade tänkt men bättre lycka nästa gång! Det är ju bättre att de låter allt vara som det var än att flytta allt när de vet att det finns brister. De flesta bloggar som jag har besökt att iallafall nämnt något om det!

Bilderna som jag lagt in här ovanför tog jag på Elvis idag då vi var ute en stund efter att jag hämtat honom hos dagmamman. Jag kände absolut inte för att gå in på en gång då det var ett sådant underbart vårväder och Elvis vill ju aldrig gå in, väder kvittar, så det var skönt att låta honom vara ute ännu längre. Vi drack lite festis och hade det mysigt.

När vi väl tagit oss in så gjorde jag en köttgryta som faktiskt smakade som mammas och det var riktigt bra. Det brukar ju aldrig smaka som mammas när man gör någon maträtt som hon brukar göra. Denna gång lyckades jag dock förutom att riset inte var på topp!

På torsdag ska jag träffa läkaren och prata inför kejsarsnittet. Få fram ett datum och lite sådant. Spännande! David jobbar ju och därför passar mina föräldrar på att ta en tur till Ikea den dagen och det passar bra för vi ska köpa en skötbord där. Min syster och hennes man bestämde sig för att följa med de också så vi blir full bil till Gävle!

Så på torsdag vet vi vilket datum det är dags att låta den lilla i magen ta sin första titt på världen och ta sitt första andetag! Om inte Elvis lillebror/lillesyster bestämmer sig för att kika ut tidigare då.


Nu uppdaterar jag detta innan jag stirrar mig blind på texten, i hopp om att komma på något roligt att skriva!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback