Ge duschen en omgång

95949-2824
David och Elvis på väg till affären


Det blev inte mycket gjort idag trots mina planer på att städa. Jag gosade med Elvis istället och hade ingen ork alls till att vara duktig. Fixade iordning Potatis, köttbullar och sås tills David kom hem från jobbet iallafall. Det var riktigt gott med potatis eftersom vi ätit pasta hur mycket som helst på slutet.

Vi tog en kort promenad (tvärs över gatan) för att gå till postlådan och affären efter middagen. Det är så mysigt att promenera med Elvis för han är så duktig med att hålla oss i handen istället för att bara springa ifrån oss, oftast iallafall.

Jag ska alldeles strax ge duschen en omgång så jag slipper göra det imorgonbitti innan vi drar iväg till Gävle för att prata om kejsarsnittet. Jag ska försöka ta mig i kragen och fotografera en magbild också. Jag har varit väldigt dålig på det under denna graviditet men förra gången var det nästan för många bilder. En ny magbild varje vecka, haha! Men det var ju första graviditeten också. Imorgon går jag in i v.36 (35+0) och tiden går jäkligt fort! Förra graviditeten gick inte alls så snabbt. Kanske är en annan grej när man har en liten kis att ta hand om samtidigt?

Elvis slocknade vid sex-tiden ikväll i Davids famn så det blev till att göra välling redan då och lägga honom. Han var helt slut stackarn. Han vaknade ju imorse när david klev upp men somnade om vid halvåtta och sov till strax innan elva och han brukar ju sova middag vid tolvtiden annars. Så det blev lite för tidig sovning för honom.




Jag hade tråkigt en sväng när Elvis somnade så tidigt.

Kommentarer
Postat av: malin

Elvis kanske kan lära Irma att man ska hålla handen, hon springer mer än gärna åt ett eget höll å skiter fullständigt i vart vi e hehe..

Ojoj redan v.35 då är det ju verkligen snart dags, inte långt kvar till snittet då, va tiden har gått fort. snart har ni två sötisar hemma :-) va tror ni förresten att det blir för en? och har ni nå namnförslag? Jag gissar på en pojk! :-)

Postat av: Barbro Eriksson

Känner igen varje liten detalj runt huset,
tack Kaisa.
Spännande saker ni har framför er lycka till

2008-04-03 @ 14:38:51
Postat av: Milla

Skitfin bild! Mamma brukar alltid beromma dina bilder nar hon ser dem.

Sorry for brist pa ringar och prickar. England ar ett oprickigt land.

2008-04-07 @ 17:01:29
Postat av: Frida

Men vilken fin bild på David och Elvis :)

2008-04-07 @ 20:17:15
URL: http://fofroridoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback