Ett sms lite väl sent?

Jag sov faktiskt ingen middag idag, duktigt va? Jag pluggade istället och fick lite sådant gjort. Tiden gick dock väldigt fort och poff så var det dags att hämta Elvis igen.

Det dök upp en massa nya ord idag som han inte sagt förut, som till exempel bil, hemma och pippi (fågel?). Dagmamman berättade att Elvis hade lyft på tröjan och tittat på sin mage flera gånger  igår samtidigt som han sagt "bäbis..mage" eller något sådant. Hans första tvåords"mening" eller vad det heter! Fast det är ju inte han som har en bäbis i magen, haha!

Det är väldigt trångt i magen nu och det märks verkligen på bäbisens rörelser. Det känns också! Det är nästan lite jobbigt ibland. H*n har lugnat ned sig lite på sistonde iallafall men just nu är det kullerbyttor (minns inte hur det stavas) på gång. Det rör sig verkligen överallt hela tiden tycker jag. Inga små buffar här inte utan det är verkligen hela havet stormar om man iaktar min mage. Väldigt mysigt också!

Jag skulle ha fått ett paket till videohallen idag klockan tre men jag fick inget SMS om det så jag kunde ju inte be David hämta ut den utan koden. Gissa vilka jäklar som skickar sms till mig nu för en liten stund sedan? mjo, ELLOS! Videohallen stängde liksom för en timme sedan, lyckat! Jag får minsann hämta ut det imorgon. Ett par mysbyxor ligger där i som jag gärna vill packa ned i bb-väskan. Jag hoppas bara på att jag kan ha dem på BB och att de inte skaver på snittet.


Nu ska jag springa upp till sängen och soooooooova! Jag kommer att slocka så fort jag lagt huvudet på kudden känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback