Nu går det fort

Oj vad fort det går med Elvis nu. Från igår till idag är det en enorm skillnad på hans stadighet och antalet steg höjs med stora kliv. Idag gick han hur långt som helst flera gånger och valde till och med själv att ge sig ut i det okända och ta ganska många steg. Imponerad över hur fort det verkligen kan gå, från ena dagen till nästa. Bara tiden vi var hos mina föräldrar på eftermiddagen gjorde skillnad. Han var stadigare då vi gick hem.

Vi for iväg till fågelholken på eftermiddagen, som skrivet, för att kolla på bilderna på (snart) vårat hus. Jag har tyvärr inte bilderna kvar eftersom hårddisken inte mår bra. Självklart var vi där för att hälsa på också. Bjuden på middag blev vi också, riktigt gott! Elvis verkade också gilla maten. Tack och bock!

Här kommer lite bilder på vår enormt goa son! På vissa bilder har han kött mellan tänderna, upptäckte vi efteråt. Det ser lite roligt ut, haha.

Kolla minen på den andra bilder! Hahaha.



Det är väl typiskt att jag glömmer att fotografera när han går och inser det när Elvis precis tröttnat på att öva, haha. Några bilder fick jag allt ändå, kanske inga bra men ändå.



På dessa två bilder gör han de konstiga minerna med flit, han satt så så länge jag hade kameran framme, haha. Sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback