Ibland är det komiskt

Det är ju lite komiskt.
- Vad då? Tänker du...
Jo att nu när jag betalade räkningar så tänkte jag att snart kommer man säkert att kunna få räkningarna över internet och det är ju smart med tanke på att man slipper skriva in det där jäkla ocr-numret som oftast är så långt att man hinner somna innan man skrivit in sista siffran.
Vad ser jag inte när jag betalat klart om inte förfrågan om vi vill få räkningar elektroniskt direkt till internetbanken från Bollnäs bostäder och Telia?


Ha Ha ha hahahaha! typ..

Trist att vi inte ska betala någon mer hyra till Bostäder för nu var det sista och det känns riktigt skönt! Hade dock varit skönt att få räkningen till internetbanken iallafall! Och Telia bredband (som det gällde) har vi inte heller. DARN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback