ge mig sängen

Nu får klockan gärna rusa iväg och bli fem över halv elva. Idol börjar nämligen igen då och jag vill bara ha det överstökat för att kunna krypa till kojs. Otroligt trött!

Elvis fick vara med mormor och morfar idag medan jag packade lite. Ängla och Julia (hans kusiner) kom också senare eftersom de skulle sova där och det gillade Elvis starkt!


Han är så go, lillpojken vår! Jag njuter varenda sekund med honom. Ett riktigt charmtroll som alltid är glad och go! Han har aldrig napp på dagen heller och det känns bra. Det blir ju mindre smärtsamt attt sluta sen och bra för tänderna att han bara har den när han sover och då ramlar den ju ut efter några minuter.

Elvis var jättenära att börja gå fullt ut för någon vecka sedan men jag vet inte riktigt vad som hänt. Han vill inte gå själv längre utan sätter sig istället ner för att krypa. Jag misstänker att han blev rädd den gången då han ramlade och bet sig i tungan. Så nu utsätter han sig inte för att gå längre sträckor själv utan han tar säkra korta. Han inser nog snart att det inte är så farligt! Det blev ju lika med gåvagnen i början också men den springer han ju med nu för tiden.

På måndag kommer David hem och sedan är det flytt som gäller. Det känns som att vi inte kommer att hinna umgås så mycket utan det blir flytt och sedan åker han måndagen efter igen, trist! Och läskigt att sova i ett "nytt" hus själv som vi inte hunnit "lärt känna". Men det ska nog gå bra!

nu började idol så nu springer jag, hej!



Kommentarer
Postat av: Annki

Tack för kommentaren! Å gud här händer det grejor, är alltså en bebbe till på g?! Gud va kul. Och hus?? Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback