Frosskväll, så det så

Om en halvtimma tänker jag placera mig i soffan. Med ena näven i en chipspåse och den andra ska fyllas med ostbågar. Det betyder alltså att jag verkligen tänker frossa ikväll, om jag kan. Jag ska vinna över illamåendet! Jag har iallafall gått ner ett och ett halvt kilo på en och en halv vecka tack vare illamåendet. Fast de kilona hade jag gått upp igen så nu är jag tillbaka på de kilon jag hade gått ner till, 9 kg kvar! Jag hoppas fasen att jag går ner i vikt om jag ändå ska vara illamående och inte kunna äta. Vore toppen!

Jag kunde iallafall äta mer ikväll än jag gjort på flera dagar så det kändes bra.

Jag gick föressten in i vecka 10 idag och har "endast " (antagligen) 30 veckor kvar, eller ja det är väl 28 veckor eftersom jag antagligen får mitt planerade kejsarsnitt ungefär två veckor innan.

Nej nu ska jag slänga in coca-colaburken i kylen så att jag slipper dricka den varm och sedan kika på Idol. Efter det blir det Top model Sverige och Grey's anatomy, samtidigt.

Möjligen hinner jag skriva en sväng till ikväll, man vet aldrig.....

Förresten tycker jag fortfarande (även fast jag inte nämnt det här innan) att Idol nog gjorde en miss när Henning inte fick gå vidare från slutaudition! Några fler missar var det också men jag minns inte vad de heter just nu.


Bye bye then!


Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, Henning var ju en raring. Men Daniel kan nog ta hem hela skiten, han var bra igår i alla fall.

2007-09-27 @ 09:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback