Det går neråt

Måste bara snika in med att jag har gått ner 4 kg sedan jag testade positivt på graviditetstestet! Tror att jag vägde mig runt den 12e september eftersom jag testade mig den 10e. Har gått ner 2,5kg från den 27e september då jag var på mödravårdscentralen! Ville bara dela med mig av glädjen! :D Jag har ju liksom inte gjort något för att gå ner heller, haha! Äter väl mindre nu för tiden pga illamående ibland.

Så nu är jag på väg nedåt till det jag vägde innan jag blev gravid, är dock några kilon kvar men iallafall! Jag kommer i och för sig gå upp lite sen också antagligen men det gör inget så länge jag har gått ner först, haha!

Sov i huset inatt och det var myspys! Är i lägenheten lite snabbt nu innan vi ska ner till banken och skriva sista på papperna! Så efter idag är vi husägare!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: eva sturesson

det är väl bra. Grattis

2007-10-07 @ 10:53:51
Postat av: Milla

Grattis! Det är ju jättebra! Fast dumt med illamåendet såklart. Hoppas ni får det bra i nya huset! Kommer ut och hälsar på nåt tag.

2007-10-07 @ 12:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback