Skrik högre för tusan!

Igår glömde jag att hänga tvätten vilket resulterar i att vi måste vara inne idag. Elvis har ju något att ha på sig men jag slänge i allt som jag brukar använda, vilket inte är så många plagg. Några tunikor typ och tights. Jag har inte känt för att köpa några nya byxor eftersom jag ändå inte kommer att kunna ha dem senare. Snacka om idiotiskt att inte hänga tvätten som säkert ropade jättefint när den var färdig.  Så ja, vi blir nog inne hela dagen idag. Ganska skönt ändå för jag är så jäkla trötter!

Städningen ropar lika fint som tvätten, antagligen, desperat skrek på mig igår utan att jag hörde. Städning är ett måste idag!

Nu ska jag sätta på nakenfisen Elvis en blöja så att det inte blir en pöl på golvet som han sedan plaskar glatt i innan jag hinner fram.

Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback