arbetsförmedlingen

Lite blandade bilder!




Snart ska jag ner till arbetsförmedlingen för att skriva in mig. Fixade alla uppgifter på internet nyss så det går nog fort. Måste dock till torsberg och få lite betygspapper eftersom jag inte vet var jag har mina. Ska inhandla en ryggsäck som Elvis kan ha när han ska till dagmamman och en fleecedress att ha under overallen när det blir kallare.

Nu ska jag nörda mig en liten stund till genom att titta på våra bästa år och sedan göra mig klar. Ska åka när Elvis vaknar.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Helen

Du passar verkligen jätte bra i blond hår! Shit, är det davids pappa på en av bilderna med elvis? Gud vad lika dom är!!

Postat av: Lisa

Ja blont hår var fint på dig!! Och Elvis är sååå söt! Nu vill vi se hur magen växer med, för den finns där det vet jag med! Kram å lycka till med allt..

2007-11-12 @ 19:46:32
URL: http://fliza83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback