Testar jag också

Måste ju prova jag med!

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Skriv titelnamnet på den låten som spelas som svar på frågan.
4. FUSKA INTE!!!


1. Hur mår du idag? Nothing compares 2 u

2. Kommer du komma långt i livet? It must have been love ( vad ska det betyda då?)

3. Hur ser dina vänner dig? The rose (åh man tackar ;P )

4. Kommer du gifta dig? Hello

5. Vad är ditt livs theme-song? No ordinary song

6. Vad är ditt livs historia? Man kan äga

7. Hur är skolan för dig? I will always love you (öhm, okej.....)

8. Hur kommer imorgon vara?  För att du finns (NI! det ska vara niiiii)

9. Hur kan du komma framåt i livet?  sommar ( Ja, lite sommar skulle inte skada!)

10. Vad är det bästa med dina vänner? öppna din dörr

11. Vad finns i lager för nästa vecka?  kommer tid kommer vår

12. Vilken sång beskriver dig bäst? innan mörkret faller

13. Hur är det med ditt liv? lady in red

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?  Last request

15. Hur ser världen på dig? agaist all odds

16. Kommer du ha ett lyckligt liv? I just can't stop loving you (stämmer!)

17. Vad tycker dina vänner om dig? how to save a life

18. Har du en mörk och djup hemlighet? Tycker om när du tar på mig ( hm, okej? :P)

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? två av oss (ooh)

20. Hur kan jag göra mig själv glad? jackie (okej, vem är du?)

21. Kommer jag någonsin ha barn? baby, com to me

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? because of you

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? How am i supposed to live without you

24. Vad är några tips till mig? Inatt är jag din

25. Hur kommer jag bli igenkänd? everything but the girl

26. Vad är min danssång? Du (vill se dig igen).   (hm, okej?)

Ja.. det märktes väl att jag bara hade lovesongs och svenska ballader på min dator. Men hur mysigt är inte det. Hade ingen musik på denna dator så fixade hem det. FAN, kom precis på att jag hade janis joplin också. Aja, nu får det vara så här! Måste fixa lite rock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback