Svettma

Hur tråkigt är det inte då de bra programmen på Tv är avklarade klockan åtta på kvällen? Jisses....
Så ja, vad gör man nu då? Väntar på läggdags känns det som.

Imorgon ska jag iallafall på öppna förskolan med Sandra och Kevin. Elvis ska självklart också med. Det ska bli jättetrevligt att träffa Sandra och Kevin igen. Efter det ska jag banne mig hämta den där jäkla motionscykeln. Det har liksom bara inte blivit av, saker har kommit imellan. Sedan blir det till att svettas framför TV'n varje kväll. Det ska vara ett jäkla vattenfall som hoppar av cykeln tillslut. Jag måste skärpa mig... Hitta motivationen och sluta deppa. Fast ja, det är ju Huuuuur enkelt som helst.


Jag la in bilder i inlägget under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback