Kaisa avslöjar

Jag är så jäkla avundsjuk på alla som passar i fina klänningar. Helt ärligt, jag blir bara avundsjuk på alla snygga tjejer! Tråkigt men sant. Så här sitter jag med mitt självförtroende och smådeppar lite. Jag önskar att jag också kunde vara en sådan som vågade gå på bal och ha klänning. Jag var gravid när "min" bal var och jag vågade inte gå. Tyckte inte att jag passade i klänning - Gravid eller inte. Alltså jag hade inte gått om jag inte hade varit gravid heller.
Och sen kunde jag ju inte fixa en klänning i tid heller, om jag så vela. Lite svårt att veta hur stor magen skulle vara på baldagen.

Jaja, nu ska jag deppa vidare och avguda alla snyggingar från balen. Shit vad vackra ni var! Allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback