Inhandling

Halloj!
Nu har vi varit på stadens torg. Årets första jordgubbar inhandlades och jag kan knappt vänta tills jag ska mumsa i mig dem! En present till Davids syster köptes och bolaget besöktes inför imorgon.

Nu när vi kommit hem fick jag SMS om att mitt paket från Ellos har kommit, Damn it! David har druckit en folköl till maten precis så det får bli senare isåfall. Förhoppningsvis passar något av klädesplaggen mig, annars är det lite panik inför klädesvalet imorgon - jag är för tjock för det mesta i garderoben.

Imorgon ska vi till Flugbo för att fira Davids syster som fyller 17 år idag men också för att lämna Elvis där för natten. Rackarns vad jag kommer att sakna min lillgrabb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback